第1集
從前有一個住係海邊的亞婆,有一日佢見到兩個人跳海,佢去救左其中一個人,而另一個救唔到。咁佢就打999報警。
電話一通,婆婆就問:喂!係唔係鳩鳩鳩呀?(婆婆想問係唔999)
個差佬就答:乜撚野鳩鳩鳩呀?
婆婆就話la:有人屌”high”丫!(有人跳海)
個差佬就講:人地屌西關你乜撚事呀?
婆婆又話:一個有鳩,一個無鳩呀!(一個有救,一個冇救)
差佬就答佢:我是傻仔一名,想說粗口說不出,我已自刮嘴巴~拍拍~!屌西當然要一個有鳩,一個冇鳩 ga la
婆婆就講:無鳩的叫得好大聲丫。
差佬又答佢:叫床丫嘛,糟到你咩!亞婆,你之前食左乜撚野搞到你講野ONG 鳩鳩呀?
婆婆就答:我之前食左臭化西!(我之前食左炒花蟹)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
第2集
話說果個阿婆,自從上次被差佬cut 左線之後...就消聲匿跡左一排,
但由於佢好窮...所以就去左訓天橋底啦...
有一日,有兩個男人,各自帶自己ge狗去散步,一隻係外國果D 有毛狗,另一隻就係冇毛狗...
佢地兩人都來到天橋底相遇。其中一個男人唔小心碰跌另一個男人,
於是佢地就嘈起上來,要求對方賠個不是!
佢地隻狗可能等得唔耐煩,於是就跑走左,跑到好鬼遠,最後唔見埋添!!
因此果兩個男人就嘈得更加犀利...但由於個阿婆係訓天橋底,所以便覺得好煩,想去報警投訴勒~
阿婆:喂!? 呢度係咪鳩鳩鳩呀?(999)
差佬:又係你呀阿婆!? 今次你又有咩事呀!??
阿婆:我呢~想投拆啊,有兩個男人嚮天橋底度 "鋤鳩" (嘈交)啊!
差佬:佢地 "鋤鳩" 關你咩事呀!?
阿婆:佢地搞到我都訓唔著啦!佢地 "鋤鋤下"(嘈嘈下)呢,條"鳩"(狗)都唔見左啦
差佬:咩話 "鋤" 到連條 "鳩" 都唔見埋!?
阿婆:係lo~不過呢,我見過佢地果兩條"鳩"架,一條就有mo(毛),另一條就冇mo(毛)架~
差佬:佢地有冇毛關你咩事呀!!
阿婆:你不如幫佢地搵番條 "鳩" 啦~
差佬:我點可以幫佢地搵呀!!
阿婆:咁你有冇 "鳩" 呀? 拎兩條比番人啦
差佬:我邊有兩條 "鳩" 呀!! 有都唔比啦!!
於是個差佬又再次咁cut 線啦..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
第3集
上回講到阿婆又俾個差佬cut線之後,就向新界度搵左塊田黎耕。有日佢耕耕下田,
就醒起附近有個慈善機構派發衫褲綿被俾D 老人家,而佢即時走去拎啦。
其實早幾日個慈善機構係同D 老人家度左尺寸先既,但係個阿婆就遲左成個幾兩個鐘先到,
而咁巖又有個人冒認左個阿婆去拎左佢套衫,雖然個慈善機構都諗住將D 派淨既衫褲綿被俾個阿婆,
但巖佢尺寸既就派曬,淨返D 大碼,但阿婆就等住的衫黎過冬,冇辦法之下唯有報警求助……
阿婆:喂?呢度係咪係鳩鳩鳩(999)呀?
差佬:乜又係你呀阿婆?今次你又見到D 乜呀?屌西定鋤鳩呀?
阿婆:呢度有人玩3 play。(呢度有人換衫被。)
差佬:人地玩3 play又關你咩事呀?你想玩理一份呀?
阿婆:我個「西」俾人屌左!(我個位俾人調左!)
差佬:下!?阿婆你俾人老強?!邊個咁慷慨呀?!真係辛苦佢喎!
阿婆:係黐線基鳩。(係慈善機構。)
差佬:咁個黐線既基佬係點架?
阿婆:屌我個「西」果個唔知去左邊。(調我個位果個唔知去左邊。)
差佬:咁而家個現場環境係點架?
阿婆:而家呢度D 人玩完3 play,但係D 帶套既有好多精,我唔想要帶套個D,但係就冇精。
(而家呢度D 人換完衫被,但係D 大套既有好多淨,我唔想要大套個D,但係就冇淨。)
差佬:哦!阿婆你想同人打真軍下話!?睇唔出阿婆你一把年幾都幾識享受喎!不過人地冇曬精都幫唔到你啦!
阿婆:咁你地有毛?(咁你地有冇?)
差佬:我就有毛!不過我D 師兄就唔知,不過我地有冇毛又關你咩事呀?
阿婆:呢度冇曬套(呢度冇細套),不如你俾我呀!
差佬:套我就有,不過你要咩size呀?
阿婆:我要細碼。
差佬:我得中碼套咋喎,咁你要唔要呀?
阿婆:要要要!差佬哥哥你真係好人!
差佬:咁你幾時黎差館囉呀~阿婆?
阿婆:我囉全條周周過來。(我落完田就走過來。)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
第4集
話說個亞婆露宿天橋底,有個飲醉左酒既男人拎住枝汽水搖搖晃晃咁走過黎,
條友想開埋佢手上面樽野飲埋佢,但係又開極都開唔到,
佢嘗試用條頸鍊撬開個樽蓋,點知條鍊都斷埋,
於是一怒之下一腳踢爆個蓋,D 汽水噴到周圍都係仲噴到個亞婆,
之後個亞婆鬧個男人,個男人仲用粗口鬧番個亞婆之後走左去。
個亞婆好激氣,又走去報警。
亞婆:「喂?呢度係咪鳩鳩鳩呀?」(呢度係咪999呀?)
差佬:「亞婆你今次又想點呀?」
亞婆:「有個男人叫雞呀!」(有個男人撬蓋呀)
差佬:「男人叫雞好平常既姐。」
亞婆:「但係個雞無「high」呀!」(但係個蓋無開呀)
差佬:「唔係掛?唔通隻雞係人妖?」
亞婆:「佢 high 唔到,仲整爛左佢個 Lin 呀!」(亞婆想話個男人開唔到仲整爛左條頸鍊)
差佬:「哇,條友都幾暴力,雖然係人妖令佢無高潮姐,但係隆胸手術都幾貴下,
咁樣整爛個 Lin 頭又要花多幾千蚊整過。」
亞婆:「之後佢嬲得滯一腳踢爆個雞,D high 水飛曬出黎噴到我呀!」
(亞婆話條友踢爆個蓋搞到D 汽水噴到佢)
差佬:「隻雞係咪好傷呀?洗唔洗call白車呀?」
亞婆:「我走埋去鬧個男人,點知佢仲屌埋我呀!衣家仲走鬼左去。」
(亞婆其實係話個男人用粗口屌佢)
差佬:「哇,呢個簡值係人渣,亞婆都唔放過,好!我即刻派伙記去捉佢!」
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
第5集
阿婆是窮人就個個都知,所以佢住係天橋底。但是經濟差了很多,就多左人住橋底。
今日又來了兩個新住客,一個是自閉的,另一個就好暴躁,見乜就踢乜....
阿婆好驚出事所以佢又報警...
婆: 喂, 呢度是咪鳩鳩鳩? (呢度是咪999?)
警: 阿婆, 又是你呀, 你是咪玩野啊, 今次又乜事呀?
婆: 呢度有個自慰仔! (呢度有個自閉仔!)
警: 阿婆, 你都幾好艷福喎, 成日都有呢D野睇, 人地自慰又關你乜事?
婆: 佢硬狗狗係度"作"下"作"下!(打飛機的動作) (佢ong狗狗係度"賊"下"賊"下!)
警: 打飛機緊是咁啦, 咁又點呀?
婆: 仲有個人果度粗! (仲有個人好暴躁!)
警: 阿婆, "莊"人果度犯法喎, 唔好"莊"啦, 粗都同你冇關啦.
婆: 果度粗既週圍射野! (好暴躁既週圍踢野!)
警: 咁你而家點?
婆: 我好想口交! (我好想求救!)
警: 阿婆你都幾淫, 幾廿歲都諗埋D 咁既野!
婆: 你可唔可以教我! (你可唔可以救我!)
警: 我而家教唔到你喎, 你行過去問下佢地!
婆: 我驚佢射我塊面! (我驚佢踢我塊面!)
警: 你話你都幾廿歲, 叫佢就住唔好顏射羅!
婆: 我好想快D做! (我好想快D走!)
警: 咁你慢慢享受啦!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
第6集
唔好以為阿婆孤苦伶仃,其實佢仲有個弟婦親戚,但近排非典型肺炎肆虐,
就連阿婆既弟婦都中左招,咁大年紀中左招真係九死一生,
而阿婆就巖巖知道左自己弟婦奄奄一息,諗住去見佢最後一面,
但係又唔知佢住向邊間醫院,情急之下又走左去報警啦……
阿婆:喂?呢度係咪係鳩鳩鳩(999)呀?
差佬:乜成日都係你既阿婆?今次又乜事呀?
阿婆:我想搵底褲。(我想搵弟婦。)
差佬:你想搵底褲咪慢慢搵囉,關我咩事呀?!
阿婆:我而家冇屎眼玩。(我而家冇時間搵。)
差佬:你有冇搵清楚呀你,你而家除左條底褲應該易搵D 哦?
阿婆:差佬哥哥可唔可以幫我玩?我而家著中腰gap「西」底褲,但而家玩左既西被屌完就甜,而家臭死,真係好插。
(差佬哥哥可唔可以幫我搵?我而家最重要既係弟婦,但而家患既係非典型肺炎,而家就死,真係好慘。)
差佬:條底褲gap到你塊西好痕呀?!不過我對你塊「西」冇任何興趣,何況又係臭「西」一塊,更加唔會玩啦!
阿婆:我而家西水鹹,求下你快的過黎賴。(我而家係想喊,求下你快D 過黎啦。)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
第7集
阿婆: 喂, 係咪鳩鳩鳩呀?
警察: 阿婆, 今次又有咩野呀?
阿婆: 阿蛇, 我條鳩(狗) 唔識郁呀?
警察: 嘩!阿婆, 識你咁耐都唔知你有鳩既!?
阿婆: 係呀, 我條鳩都跟左我10 幾年囉, 唔知做咩佢而家唔識郁呀, 阿蛇你快D 救下佢呀
警察: 阿婆, 係咪你平時亂咁玩你條鳩呀?
阿婆: 唔係呀, 我對佢好好架, 我成日打飛機 (搭飛機) 都搵埋佢架
警察: 頂! 你成日打飛機唔怪之得佢唔識郁啦
阿婆: 我吹極佢都唔識企起身呀 (阿婆幫隻狗做人工呼吸)
警察: 唉...算啦阿婆, 口交都唔掂即係死左架啦
阿婆: 下? 我條鳩(狗)死左!? 咁我以後咪冇鳩(狗)用?
------------------------------------------------
第8集
有一天,早上落緊一場大雨...阿婆因為冇拎傘加上有一檔買傘的檔口,所以想去買傘。
原本每把傘要十元,但係老細調高D 傘的價錢阿婆就同老細嘈起來。阿婆嘈到出哂火時就打999....
阿婆:喂!?係咪鳩鳩鳩啊?(999)
阿SIR:阿婆..又係你?
阿婆:係呀...我想叫你主持鳩到(主持公道)
阿SIR:主持鳩到?今次係屌鳩定係屌 hei 呀?
阿婆:我今朝想買精,但係老西屌鳩D 精的價錢 (我今朝想買傘但係老細調高D 傘的價錢)
阿SIR:下!?你要D 精來做咩?
阿婆:梗係要來蒸丸啦 (梗係要來遮雨啦)
阿SIR:阿婆.......你真係.........食家......
阿婆:阿SIR,咁你有冇精? (阿SIR,咁你有冇傘)
阿SIR:我當然有啦...
阿婆:俾我啦...我好柒啊... (俾我啦,我好慘啊)
阿SIR:我點俾你啊?
阿婆:你個hei,僕你臭街,含完射走緊 (呢個係,“撲你走”街,“行完食”酒家)
阿SIR:下!?點去?
阿婆:你挫小撚然後去含十分鐘就得 (你坐小輪然後去行十分鐘就得)
阿SIR:好~我一陣去
阿婆:你真係好淫一個 (你真係好人一個)
阿SIR:我係咩?
阿婆:你好撚 hei (你可能係)
阿SIR:%21@#%21#%%]!@#!#%%
-----------------------------------------
第9集
阿婆知道自己對面單位D 人有SARS,但佢地又唔睇醫生,阿婆就去報警喇!
阿婆:鳩鳩鳩(999)呀? 我個隆胸又生屎呀! (我個鄰居有SARS呀!)
警察:你個胸生屎關我鬼事呀 ?
阿婆:佢地唔肯dum M巾! (佢地唔肯睇醫生) 佢地個仔打飛機呀(佢地個仔dum飛機) 嫁飛機可能又生屎(SARS)!
警察:打飛機點會生屎呀?
阿婆:佢地dum個仔一包!(佢地 cum 個仔一巴)
警察:一包what?
阿婆:橙呀(慘呀)
警察:癡線!
--------------------------------------------
第10集
某天晚上,小明到公園裏玩的時候,看見有很多男人聚在一起。
突然所有男人都變成人狼,小明嚇到大叫!人狼們聽到小明的慘叫,所以所有人狼都追殺小明。
追到一半,小明便派佢隻狗出馬,試問一隻狗又怎能打倒所有人狼,所以隻狗被殺死了。
之後D 人狼繼續追殺小明! 小明走左入後巷,發覺走頭無路,D人狼便圍住小明,
幸好小明拾到把機關鎗,所以小明射死哂D人狼!
小明便拿起幾隻已被射死人狼屍體,小明說:哈哈!拿幾隻人狼回家吃先
整個過程都被阿婆看見了,所以阿婆立刻走去報警
差人:喂~
阿婆:喂?呢度係咪鳩鳩鳩(999)呀?
差人:咩叫做鳩鳩鳩呀~
阿婆:剛剛小明比好多陰囊(人狼)追殺呀
差人:乜話!陰囊都識得追殺人?
阿婆:追下追下,小明仲派隻鳩(狗)出來幫手!
差人:嘩!鳩打陰囊一定打得好激!
阿婆:但一隻鳩(狗)又點夠咁多陰囊(人狼)打呢!?
差人:咁小明咪冇左條鳩?
阿婆:係呀!小明仲走左入後巷,但發覺走頭無路,D 陰囊(人狼)便圍住小明。
差人:小明一定死左啦?
阿婆:好彩小明拾到把機關鎗,所以小明射死哂D 陰囊(人狼),D 血仲彈到落我塊臉到。
差人:咁好野!?
阿婆:小明仲想拿D 回家吃!
差人:陰囊都吃,係咪人來的!?
阿婆:你快D 清理現場,D 陰囊(人狼)死哂係度,好肉酸!
差人:唔得!咁多裸體人死在一起!
阿婆:冇裸體人,只有陰囊(人狼)的!
差人:冇裸體人!!只係得陰囊,個陰囊識飛的嗎?
阿婆:個陰囊(人狼)有手有腳,個頭好似隻鳩(狗)咁!
差人:九唔撘八
之後個差人就CUT左線.....
-------------------------------------
端午節篇
阿婆見今日端午節,特登叫哂D 仔返黎做節,仲專登出黎市區買海鮮,
買完之後經過維園,見到咁多人六四聚會覺得好鬼過癮,就走左去趁熱鬧,
點知比人打左荷包,咁都不特只,仲比兩隻衰狗擔左袋海鮮TIM...
咁阿婆又梗係做番佢指定動作---報警....
阿婆: 喂... 呢度係咪鳩鳩鳩 ( 999 ) 呀
警察: 下?! 阿婆.... 乜又係你呀??
阿婆: 係呀...
警察: 今次又咩事呀?? 我趕住番去做節架....
阿婆: 我比兩條鳩( 狗 ) 攪我個"hi" ( 蟹 )呀
警察: 咩話?? 阿婆你比人輪?! 咁你形容下個犯人啦...
阿婆: 果兩條鳩,一條係黑鳩 ( 狗 ).. 一條係番鳩 ( 狗 )黎架..
警察: 咩話?係呢個六四咁值得紀念既日子,八國聯軍攪阿婆? 當我地中國人死架?
咁阿婆你形容下當時情況啦....
阿婆: 我係公園度行行下,見到好多人,果兩條鳩( 狗 )就走黎攪我隻"hi"( 蟹 )~
警察: 下!?日光日白,眾目睽睽之下?? 咁跟住呢??
阿婆: 咁果兩條鳩( 狗 )就係咁 'lam" 我個 "hi" ( 蟹 ), 我就好驚啦,跟住個 "hi" ( 蟹 ) 就係咁嘔泡..
警察: 嘩!! 呀婆你都係 勁)喎, 咁既情況仲識出水!咁跟住呢??
阿婆: 跟住我就比人打 "gap"( 劫 )喇。
警察: 下... 輪完仲要打??
阿婆: 差人哥哥~你可唔可以做下好心?
警察: 咩事呢??
阿婆: 我而家冇"能"~( 銀 )用, 又乜"能"~( 鍊--金鍊 ) 都冇哂..
警察: 咁你又唔好咁講,有咩幫倒你丫?
阿婆: 我冇左隻"hi"( 蟹 ),你有冇攪"能"錯( 九兩菜 )呀??
警察: 下.. 阿婆,做咩無啦啦話我呀?? 我絕對冇攪錯,你而家咁慶,我同你錄口供先啦。你做咩架??
阿婆: 我刁你老母“爛塊hi” ( 我調理農務蘭花系)
咁當然警察又好嬲咁cut阿婆線啦
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
新年篇
年復一年, 個阿婆依然身壯力健。又到新年啦~ 阿婆就唸住同佢個仔, 同D 孫慶祝新年勒!
因此D 咩三叔公四姨婆六阿叔全部黎曬WO。跟住佢地就一齊去食團年飯勒。
佢地之前已經訂左位, 因此就叫個阿婆, 去酒樓等先勒。
但由於個阿婆年紀大了, 記憶力差,佢在街上搵極都搵唔到間酒樓WO,
佢一時唸唔到點做好, D家人又行開左, 加上已經落左order 上菜,
佢冇辦法之下, 唯有報警求助勒!
差佬: 喂?
阿婆: 喂! 呢度係咪鳩鳩鳩(999)呀?
差佬: 又係你呀阿婆? 新年流流爆粗! 你又想點呀!?
阿婆: 咦~? 差佬哥哥~ 又係你~? 太好啦~ 我呀~ 唔記得酒樓點去呀!
差佬: 你唔識去關我咩事呀!
阿婆: 我呢~ 搵到我死都搵唔到啦~ 我而家成身大汗啦!
差佬: 你又做乜實成身大汗呀!
阿婆: 我呢~ 去搵酒樓啦WO...但係又搵唔到. 我見到有間''撚''(冷)衫店ma~
咪走入去買個''撚''(冷)ma~, 唸住買個''撚'(冷)比我個仔ma...佢之前唔見左個''撚''啦~
差佬: 唔係下? 你個仔搞到連個''撚''都唔見埋?
阿婆: 咪係lo~ 真係冇佢收啦~ 但係呀...我買唔到啦~
差佬: 梗係冇得買啦
阿婆: 唔~~ 咁你有冇''撚''呀~? 有可唔可以比一個比我個仔呀?
差佬: 點比你呀!
阿婆: 唔~ 咁而家...你咪冇''撚''用?( 冇冷用)
差佬: 你就冇撚用
阿婆: 唔~~ 我仲唸住有''撚''就可以整件''鳩毛衫''(狗毛衫)比佢啦~
差佬: 佢D 毛有冇咁多呀!?
阿婆: D 毛(果件衫) 前幾日剃曬啦~ 而家都冇啦~
差佬: 佢前幾日又搞過D 咩黎呀?
阿婆: 佢之前ma~ 同佢老婆''上床''(上倉), 搞到屋企亂曬啦!
差佬: 咩話!? 上床上到成屋都係!?
阿婆: 我個仔呀~ ''上床''(上倉)果時, 累了啦~ 就去食''臭hi''(炒蟹)ma
差佬: 咩話!? 累左仲食臭hi?
阿婆: 佢呀~ 連D '' hi 毛''(蟹毛)都唔放過照食啦~]
差佬: hi 毛 都食?
阿婆: 係lo~~之後呀~ 佢仲損''乳頭''(魚頭)添啦~ 佢又唔識損, 搞到佢老婆又冇得損.
所以佢老婆就"損龜頭" (烏龜) la~ 冇得損魚頭啦
差佬: 咁就梗係老公損乳頭, 老婆損龜頭la
阿婆: 之後呢~ 佢老婆又想食''鳩''(狗)ma~ 咪去捉條鳩, 剃埋D 毛 啦~!
差佬: 條鳩有冇咁勁呀! 要去捉!
阿婆: 要呀~ 而家剃曬D 毛, 冇"撚''(冷)la~
差佬: 咁關我咩事呀!
阿婆: 唔~~ 差佬哥哥, 下次見到你, 我整件''鳩毛衫''(狗毛衫)比你啦~
差佬: 唔要呀!
阿婆: 哈哈~ 係WO~ 我唔記得你條''鳩'''(狗)冇剃毛GA添~
你呀, 新年就唔好食咁多野啦, 會生飛滋ma. 到時就食唔到臭hi (炒蟹)啦~~~
於是, 個差佬超嬲咁cut 線啦. 而呢個時候, 阿婆亦被D 仔女搵到去食團年飯勒!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
禽流感篇
話說近排H5N1禽流感極之猖狂,除左造成大量禽畜死亡外仲有機會傳俾人類。
而今日阿婆行過元朗大江浦見到大批雞隻棄屍荒野,並懷疑雞隻係感染禽流感而死,
所以阿婆便立即致電999報警求助。
阿婆:喂?呢度係咪鳩鳩鳩呀?(喂?呢度係咪999呀?)
警察:乜阿婆又係你呀!?今次又乜事呀?你知唔知你好撚煩呀!
阿婆:有人亂咁屌西呀!(有人亂咁掉雞呀!)
警察:人地屌西關你乜撚野事呀?!
阿婆:而家D 西臭曬!今朝D 西癃度仲有好多精,但而家得返D 西毛向度!
(而家D 雞臭曬!今朝D 雞籠度仲有好多淨,但而家得返D 雞毛向度。)
警察:D 西臭你咪撚聞啦!
阿婆:但D 西真係好臭呀!好難聞呀!(但D 雞真係好臭呀!好難聞呀!)
警察:西俾人屌得多等係臭架啦!你仲走去聞做乜撚野呀?!
阿婆:我懷疑呢D 係含男撚死西!(我懷疑呢D 係禽流感死雞!)
警察:你妒忌人地有撚含呀?!鬧人死西咁冇品!
阿婆:你快D 屌勁插去賴臭西啦!(你快D 叫警察去埋臭雞啦!)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
完結篇
有一日, 阿SIR行必經過阿婆屋企附近, 佢諗住橫掂行過, 上去探下佢啦!!
跟住佢上到阿婆屋企, 按佢門鐘, 阿婆開門見到佢, 跟住....
差佬: 阿婆, 你記唔記我係邊個呀?
阿婆: 撚撚先, 阿SIR (諗諗先, 阿SIR)
差佬: %#%..#%%$
阿婆開門俾佢入左黎, 咁阿SIR坐左係度, 阿婆咪去沖茶俾佢飲.
阿婆: 阿SIR, 飲茶啦, 呢D 係精茶黎架, 係褔建撚精, 好撚有益架!
(阿SIR, 飲茶啦, 呢D 係煎茶黎架, 係福建人煎, 好飲有益架!)
差佬: 嘩! 咁你都有..... (阿SIR唔敢飲, 放低左杯茶)
阿婆: 阿SIR, 你支野睇落好勁喎!
差佬: 你咁都知我勁!
阿婆: 係呀, 可唔可以俾我玩下呀?
差佬心諗: 都好喎, 有人幫我打飛機都唔錯, 不過阿婆咁樣衰, 都係合埋眼, 幻想下D 靚女先!
差佬: 阿婆, 見係你, 俾你玩下啦! (跟住就合埋眼)
阿婆: 嘩!好呀, 你支野識唔識射架?
差佬: 緊係識啦, 你搖下佢, FING 下佢就會射架喇!
阿婆: 好呀!等我試下先
差佬過左一陣都未有感覺阿婆幫佢打飛機, 就開眼睇下啦! 點知阿婆玩緊佢支槍....
差佬: 阿婆, 呢支唔玩得架....
正當阿婆猛搖支槍果陣, 支槍走火, 射左阿SIR個頭度.
阿婆: 射喇!!好勁呀, 好大聲呀!
阿婆望住呀SIR訓左係度....嚇到心臟病死埋....
所有主角都死曬,所以故事完結了...
arrow
arrow
    全站熱搜

    mOMo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()